poniedziałek, 2 marca 2015

one more chance

to co, próbujemy jeszcze raz

Kinga







9 komentarzy:

  1. Świetny blog tylko wrzucaj większe zdjęcia by było dobrze widać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! postaram się chociaż nie do końca wiem jak to zrobić, aby były większe :) pozdrawiam równiez.

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest bardzo ładne :)
    W drugim niestety padające światło nie było zbyt korzystne dla modelki, bo cienie uwydatniły niedoskonałości a może nawet sztucznie je stworzyły. Dlatego radzę unikać światła, które daje takie efekty. Do pozostałych trzech nie mam zastrzeżeń.
    Juria z Vinted

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze, jak dla mnie najlepsze,nic w nim bym nie zmienila :) dobrze masz pasję i sie rozwijasz. Powodzenia :) Ewelcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! :) Będę się starać nie przestawać rozwijać :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie na pierwszy widać, że specjalnie rozmyłaś tło a widać to po modelce - na jej włosach oraz bluzce są ślady rozmazania natomiast na zdjęciu 3 albo mi się wydaje ale jest ślad rozmiękczenia w photoscapie lub raczej rozświetlenia - widać to po twarzy, przynajmniej mi się rzuciło w oczy to :)
    To są tylko małe rzeczy, porady nie wiem jak to nazwać więc nie uznawaj tego za obrazę czy coś, bo tak to zdjęcia jak na amatora ( też nie jestem profesjonalistką ! ) to są jak najbardziej ok :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jest ostatnie zdjęcie, bardzo podoba mi się widok w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dzięki, pomijajac fakt że to nie ja XD
    super czytanie notki

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
Każda obserwacja to wielka motywacja :)